Met aandacht.


Voor een sollicitatiebrief zocht ik een geschikt foto. 

Gezocht een gepassioneerde desem bakker.

Leuk, grappig, interessant, confronterend om door jaren foto's heen te kijken.
Van toen en dat moment, met die dromen, die verlangens.
Op reis in dat land, een aangebakken taart, sneeuw, zon en veel groen.
En ook veel creativiteit en kleur. 

Vervlogen vriendschappen, huizen die niet meer bestaan. 
En veel foto's van eten. 
Gerechten uit mijn oude Gentse volkskeuken, op reis gebakken brood, taart........

En hoeveel aandacht er in zat. 
Liefde en geduld. 


Ja ja achteraf lijkt het altijd wel.......
Nee ik weet de onbegrepen, verloren en eenzame momenten nog. 

Gelukkig zijn er de foto's nog. 















Geen idee of het wel een baan is voor mij.
Maar alleen het onderzoeken al brengt me weer in beweging. 

X.